Mediapolis Tampere

fi
Menu

Pilottihanke: Kokeillaan taatusti uudelleenkin – joukkorahoituskokeilu Mediapoliksessa!

Takaisin uutislistaukseen

24.1.2017 12:15

Neljä luovien alojen mikroyritystä kehitteli tammikuussa (16.-19.1.2017) TAMKin media-alan opiskelijoiden kanssa joukkorahoituskampanjoita Mediapoliksessa. Digitaalisia palveluja rakentavan Futuricen Liisa Korpelan ja Ilkka Auerin luotsaamassa workshopissa menetelmänä käytettiin Lean-palvelukehitystä noudattavaa Brand Vision Sprinttiä. Osallistujina oli yhteensä viisi henkeä yrityksistä ja kahdeksan Media-alan yrittäjyys- ja liiketoiminta -kurssin opiskelijaa, kurssin vastaava opettaja Carolina Pajula ja MEDAIAlle workshopin dokumentaation kokoava liiketalouden (YAMK) opiskelija. Neljän päivän kestoisessa workshopissa keskeisenä tavoitteena oli löytää kampanjaviesti, johon yhdistyvät yrityksen ja sen avainhenkilöiden tarinat, liiketoimintatavoitteet ja itse kampanjan tavoitteet.

Lue lisää Medaian sivuilta:
http://medaia.tamk.fi/fi/pilotit/joukkorahoituskokeilu-mediapoliksessa/

Takaisin ylös